Veel gestelde vragen - Hiphardlopen.nl

Veel gestelde vragen

Stuur een mail[email protected]
Stuur een App06-11177926

Wat zijn de verzendkosten als ik bestel bij hiphardlopen.nl?

De artikelen die je bestelt via hiphardlopen.nl worden zo mogelijk per brievenbuspost binnen Nederland verzonden voor een vast bedrag (€ 4,05) per bestelling onder 20,- euro. Wij verzenden met Post NL. Wil je een bestelling plaatsen vanuit een ander land dan Nederland neem dan contact op via [email protected] en wij zullen je informeren wat de mogelijkheden zijn. Is je aankoopbedrag boven € 25,00 dan versturen wij jouw pakketje gratis.

Voor retourzendingen geldt dat deze alleen geaccepteerd worden indien voldoende gefrankeerd. Ons advies is aangetekend versturen.

Als ik niet met iDEAL kan betalen heb kan ik dan toch iets bestellen?

Dat is mogelijk. Je kunt vooruit betalen, stuur eerst een email naar [email protected]. Wij voeren de bestelling voor je in, en je krijgt via email een bevestiging met van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen versturen wij je bestelling. Als 3 werkdagen na bestelling het bedrag nog niet is bijgeschreven, plaatsen we het item terug op de site. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om met Klarna, PayPall, Giftcards (Sport&Fit en Webshop giftcard) of met creditcard te betalen, zie betalingssysteem tijdens je bestelling.

Kan ik alleen online kopen?

We verkopen via onze website www.hiphardlopen.nl. Wij zijn regelmatig aanwezig bij verschillende evenementen waar de mogelijk bestaat de artikelen aan te schaffen. Voor locaties, check onze website. 

Is het veilig om mijn bestelling via iDEAL aan hiphardlopen.nl te betalen?

Voor het betalen van de bestelling maken wij gebruik van de internetkassa van Mollie. Mollie is één van de grootste Europese dienstverleners voor het verwerken van online betalingen. Wanneer het moment aanbreekt om de betalingsgegevens in te voeren, word je automatisch naar onze betaalpagina op de site van Mollie geleid. De uitwisseling van gevoelige informatie, zoals het nummer van je rekening, gebeurt via een beveiligde verbinding tussen jouw PC en de site van Mollie; hiphardlopen.nl is er niet bij betrokken. Dit mechanisme garandeert de vertrouwelijkheid van de informatie tegenover hiphardlopen.nl.

Voordelen IDEAL

  • iDEAL wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Fortis Bank, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank, SNS Bank en Van Lanschot Bankiers.
  • iDEAL bied je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
    • - iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
    • - iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
    • - Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
    • - Controle en overzicht op de betaling

 

Als ik het bestelde artikel wil retourneren kan dat dan?

Wij leveren uitsluitend kwaliteitsartikelen. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet of niet past. Het artikel kan dan geretourneerd worden. Voor een uitgebreide beschrijving van de voorwaarden waar deze retourzending aan moet voldoen zie hieronder beschreven. e.e.a. is ook omschreven in ons retourbeleid.

Retourzending

De volgende zaken zijn van belang:

  • Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien van toepassing in originele verpakking worden geretourneerd
  • Retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien:
    • Ze gedragen en/of gewassen zijn;
    • Ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt de schade/een gebrek te herstellen;
    • Je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd.
  • Bij het ontbreken van de "give-away" bij het retour zenden van een actie artikel met "give-away" wordt bij creditering of tegoedcode de "give-away" in mindering gebracht op het terug te ontvangen bedrag.

Condities retourneren

  • Retour te zenden items moeten binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan op een mail te sturen naar hiphardlopen.nl
  • Het te retourneren item moet binnen 5 werkdagen na aanmelding van de retour via info@hiphardlopen aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.
  • De retourzending moet een (kopie) van de pakbon bevatten waarop is aangegeven welke items retour komen (anders weten wij niet van wie de retourzending afkomstig is).
  • We adviseren je de retourzending aangetekend te versturen, zodat je zeker weet dat deze goed bij ons aankomt. Het risico van retourneren ligt bij de consument.

Frankeren retourzending

De kosten voor het retour zenden naar hiphardlopen.nl komen voor je eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Je dient retouren te allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert. Wij adviseren je de retourzending aangetekend te versturen, zodat je zeker weet dat deze goed bij ons aankomt.

Verwerking en terugbetaling van je retourzending

De retourzending wordt na aanmelding èn na ontvangst van de zending, per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retour gezonden artikelen zal door ons gecrediteerd worden en teruggestort worden naar je bankrekeningnummer ingeval van betaling via iDEAL. Indien de bestelling met creditcard is betaald zullen wij op de creditcard crediteren, hier gaat wel enige tijd overheen ivm de afhandelingsadministratie. De verzendkosten van de retour zending worden niet teruggestort.

Als ik het bestelde artikel wil ruilen kan dat?

Neem per mail contact met ons op zodat we weten dat je jouw artikel wilt ruilen, dan kunnen wij hier rekening mee houden en de vervangende maat vast voor je reserveren. Zodra we het te ruilen artikel ontvangen hebben, versturen we het vervangende artikel naar jou op. Let op, artikelen uit de SALE/afgeprijsde artikelen kunnen wel worden geruild maar alleen zolang de voorraad strekt.

Hoe kan ik hiphardlopen.nl het beste bereiken?

Mocht je een vraag hebben dan kun je deze het beste via [email protected] stellen. Wij beantwoorden je mail binnen 2 dagen. Na kantooruren (werkdagen 9.00 tot 17.00 uur) ontvangen vragen worden op de volgende werkdag beantwoord. Je kan ook altijd een Whatsapp bericht sturen (0611177926)

 

Verzend hiphardlopen.nl mijn bestelling buiten Nederland?

Bestellingen binnen Nederland en Europa kunnen direct via de site worden besteld. Wil je een bestelling plaatsen van buiten Europa, dan is dit in veel gevallen mogelijk. Het is wel verstandig om eerst contact op te nemen via [email protected]. In de meeste gevallen kan je gewoon via de website bestellen en het land van bestemming selecteren. Je ziet dan ook meteen welke kosten wij voor verzending in rekening brengen. Mogelijk komen hier nog de kosten van het invoeren etc. Kan jij het land van bestemming niet selecteren, dan verzenden we niet standaard naar dit land. Geef aan wat je wilt bestellen en naar welk land de bestelling verzonden moet worden dan laten wij je dezelfde of de volgende werkdag weten wat de mogelijkheden en de verzendkosten zijn. Op het moment dat je akkoord gaat met onze prijsopgave ontvang je een factuur voor de bestelling via de mail. In dit bericht wordt ook aangegeven hoe je deze factuur kunt betalen. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling bij ons ontvangen is.

Krijg ik garantie op de artikelen die ik via hiphardlopen.nl heb besteld?

Je mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Alle artikelen op onze site zijn van merken die bekend staan om hun kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn dan kun je het beste via [email protected] met ons contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen.

Welke maat moet ik kiezen?

Bij ieder artikel staat een link naar uitgebreide maatinformatie van bijv. de taille of de lengte. Klik hier voor maattabel. Het maatschema kun je ook onder in de footer van onze homepage vinden,  hierin zijn zoveel mogelijk maten per artikel aangegeven. Er zijn kleine verschillen tussen de verschillende modellen, als een rokje ruimer of krapper valt dan in de maattabel aangegeven dan wordt dit bij het rokje vermeld. Kijk verder of de maat die uit de tabel komt overeenkomt met de maat die je meestal hebt. Kom je er echt niet uit stuur dan een e-mail naar [email protected].

Het artikel dat ik wil bestellen is er niet meer in mijn maat (of kleur)?

Als een artikel niet (meer) op voorraad is of je hebt vragen over een kleur, neem dan contact met ons op via [email protected]. Vermeld in de vraag de naam van het artikel en de maat waarom het gaat. In sommige gevallen is nabestellen nog mogelijk. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

Hoe moet ik een artikel wassen?

In elk artikel is een wasvoorschriften geprint. In het algemeen geldt voor alle artikelen:

  • wassen tot maximaal 30 °C
  • geen wasverzachter gebruiken
  • niet in de droger doen
  • liggend drogen
  • met gelijke kleuren wassen
  • niet strijken
  • niet chemisch reinigen
  • geen bleekmiddelen of blekende middelen (voor de witte was) gebruiken
  • lees onze blog met wastips

 

Welke materialen worden er gebruikt voor de kleding?

Er wordt gebruik gemaakt van verschillende soorten materiaal voor de verschillende artikelen. Kijk bij de productinformatie van elk artikel om te zien van welk materiaal een bepaald model gemaakt is.

Hoe lang duurt het voor dat ik een artikel in huis heb?

Wij versturen de meeste artikelen per brievenbuspost en we versturen jouw bestelling zo snel mogelijk na ontvangst. Als je voor 16.00 uur besteld, bieden wij je bestelling nog dezelfde dag aan bij Post.nl. Is je bestelling na 16.00 uur bij ons binnen, dan gaat je bestelling de volgende dag pas weg. Bestel je vóór 16.00 uur dan heb je veelal de volgende dag je bestelling binnen. Post.nl garandeert echter geen 24-uurs bezorging waardoor het kan voorkomen dat het iets langer duurt. Je ontvangt van ons een mail met een Track & Trace code zodra wij je bestelling verzonden hebben. Zekerheidshalve gaan wij uit van 1 á 2 werkdagen.

Het broekje onder mijn rokje zit binnenste buiten, hoe kan dit?

Het broekje van het merk Running Skirts zit binnenste buiten zodat er geen schuurplekken op je huid kunnen ontstaan. Dit is dus met een (goede) reden andersom erin gezet.

Waar vind ik de reviews die over Hiphardlopen geschreven zijn of waar kan ik mijn review over Hiphardlopen achter laten?

Hiphardlopen verzamelt haar reviews via Trustpilot. Daar kan je de reviews lezen maar ook achterlagen.

https://nl.trustpilot.com/review/hiphardlopen.nl

Naast de reviews over Hiphardlopen op Trustpilot, kan je bij sommige producten ook reviews vinden m.b.t. dat betreffende product. Jij als klant kan hier ook een review achterlaten over je ervaringen met het product dat door jou gekocht is, heel fijn voor andere klanten die graag meer willen weten over het betreffende product.

 

Openingstijden
Maandag09.00 -18.00
Dinsdag09.00 -18.00
Woensdag09.00 -18.00
Donderdag09.00 -18.00
Vrijdag09.00 -18.00
Zaterdag09.00 -18.00
Zondag09.00 -18.00
Contactgegevens
Verzenden en retour
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »
Hardloopshop dames en heren hardloopkleding
Categorieën
NIEUWSHOPPEN MERKENOUTLETSPORTIEVE CADEAUTIPS VOOR ELKE GELEGENHEIDOVER ONSBlogKlantenserviceMijn account